Mos Craciun impostorul cel mare...

Discutam despre celebrul om cu barba alba deghizat in costum rosu , cel care atrage cea mai mare atentie asupra sa.
Daca ar fi intr-un magazin mare  un chiosc cu reduceri de 50 % si alaturi ar fi si Mos Craciun , cu siguranta cei mai multi dintre oameni s-ar duce la Mos Craciun mai intai cu copii lor lasand reducerea pe locul doi...
Vedem caci aceste sarbatori au in conceptia lor darurile , pachetele , surprizele , toate venite din partea Mosului , si atat pe plan global cat si pe plan crestinesc , chestiunea psihologica in care se invarte lumea virtuala a lui Mos Craciun creste de la o zi la alta.
Un frate Pastor zicea ca i-a cumparat fetitei lui o papusa si multe dulciuri , si atunci fetita entuziasmata a zis tati te-ai intalnit cu Mos Craciun?
La care fratele spusese Mos Craciun nu exista , cea ce ti-am cumparat a fost sa-ti arat dragostea mea fata de tine dar Mos Craciun nu exista el este doar o poveste veche invechita...
Urmatoarea zi fetita merge la scoala si toti colegii ei povesteau ce le-a adus lor mos craciun ,  si este intrebata si ea ce i-a adus mosul , si ea raspunde cu zambetul pe fata nimic nu mi-a adus pentru ca nu exista  mama si tata este mos craciun ei aduce cadourile pentru noi dar Dumnezeu le da putere sa munceasca sa faca bani pentru ca sa-mi poata cumpara ce doresc eu , nu mai cradeti in mos craciun ca este o minciuna  , eu orcum am descoperit ceva mai interesant decat mos craciun ,  un coleg de-al ei intreaba ce oare poate fi mai interesant decat mos craciun care aduce daruri...
Darul cel mai mare a venit de sus , stati sa va arat ce carte frumoasa mi-a dat tatal meu ,,, si a scos din ghiozdan cartea Povestiri pentru copii , cu ilustratii si intamplarile si viata Domnului Hristos , colegilor ei le-a placut cartea , asfel zilele urmatoare tatal fetitei a venit cu doua cuti mari cu carti pentru copii pentru a le da copiilor entuziasmati ca exista ceva mai mare si mai interesant decat mos craciun, sa le citeasca ...Asta s-a intamplat in 2014 inainte de vacanta de iarna , in Arad.
Da dragul meu cititor asta este lumea din ziua de azi , in tot ce exista pe planeta aceasta adevarul este ascuns , nu in totalitate ci din zi in zi mai mult.....
Parintilor le este teama parca intr-un fel sau altul sa le spuna la copii ca mos craciun nu exista si ca nu el ar trebuie sa fie in centrul atentiei  , impostorul acesta a luat locul unui rege , acest fapt datoreaza in intunecinea minti pe care o au uni parinti desi crestini continua sa astepte pe mosul si apoi sa-si aduca aminte ca cineva din Cer s-a coborat pentru a ne aduce Salvare si Mantuire.
Cel mai trist lucru este ca oameni il compara pe mos craciun cu Isus Hristos , am gasit aceste imagini dand un search pe google ,si oameni il compara dupa cum puteti vedea si mosul si Isus sunt dulgheri , si mosul si Isus cu copii in brate . 
Acesta este un mod satanist de a intoarce privirea de la Domnul Isus spre cea ce numim noi firea firea pamantului pamanteasca , si tot cea ce cuprinde atest larg si destins eveniment al veniri lui mos craciun pe horn , este pentru ca cineva cu zeci de ani in urma s-a gandit si a realizat probabil a citit si Biblia , caci Isus a venit pe pamant intr-o iesle a venit din cer , adica intrupat prin Fecioara Maria prin Duhul Sfant , si atunci facand o analiza a zis acest om firesc , sa creez o sarbatoare care sa-l puna pe acest Isus pe locul doi sau trei , in preocuparea oamenilor ... Si facand comparatie ca Isus a venit din cer si mosul vine din cer cu sania plina de cadouri trasa de reni , si lasa cadou la fiecare copil cuminte.... 
Cadoul mare imens primit din cer este Isus Hristos , si dragul meu trebuie sa realizam caci precum lumea incearca ca pe crestini sa-i buimuceasca de cap cu tot felul de sarbatori satanice precum este si comparatia celor care au creat imaginile respective , totul este pentru a atrage privirea de la iesle la vedeta internationala care este mos craciun cu reni lui.
Cei care aveti copii ca eu inca nu am si cand o sa am nu o sa-i duc cu zaharelul cu mosul ci o sa le spun adevarul , puteti azi sa-l pune-ti pe Isus pe locul principal , pe primul loc in viata copiilor vostri  dandule speranta aceasta venita de sus .
SLAVA LUI DUMNEZEU IN LOCURILE PREAINAILTE 
SI PACE PE PAMANT INTR OAMENI PLACUTI LUI !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pacate mici si Pacate mari

Ce inseamna Pastele pentru tine ? (2014)