Viata la Maxim



De multe ori in viata mam intrebat care este scopul meu in lumea aceasta , si care este menirea mea in viata aceasta trecatoare ..
Raspunsul la aceasta intrebare lam primit dupa mult timp , ma tot rugasem Domnului sa-mi vorbeasca printr-un mod diferit in aceasta privinta si ziua aceia era mai aproape decat credeam eu .
In toamna anului 2012 am mers cu un grup de frati la o biserica din judetul Arad Penticostala, programul de acolo a fost minunat , de obicei oriunde este prezent Domnul Isus si Duhul Sfant oameni sunt cercetati atat prin cuvant cat si prin cantare ; dupa terminarea serviciului  vine la mine un frate din biserica care nu lam vazut in viata mea si nici nu-l cunosteam si imi zice "Frate David in timp ce tu cantai Domnul mi-a vorbit si mi-a zis sa-ti transmit urmatoarele cuvinte : 'Pe tine te-am ales din pantecele mamei tale ca sa vestesti prin cantare bunatatea mea si credinciosia mea , de aceia  nu ezita sa ma pui la incercare caci eu Domnul vreau sa lucrez cu tine si sa ma folosesc de fiinta ta tot cea ce trebuie tu sa faci este sa-ti rastignesti firea pamanteasca si sa-mi  slijesti mie dintr-o inima curata si sincera' Dupa aceste cuvinte fratele mi-a spus caci tot cea ce a vorbit Domnul prin el sa se implimeasca in viata mea  eu iam multumit Domnului apoi caci prin acel vas de lucru Domnul mi-a vorbit personal si din ziua acceia am inceput plin de evlavie si de bucurie in Duhul Sfant sa laud pe Domnul si mai cu dragoste si mai cu foc . Desigur ca Satana a incercat de multe ori sa ma duca de pe aceasta cale dar rugandu-ma Domnului ne-incetat am putut sa trec biruitor prin toate uneltirile Diavolului .
Dumnezeu ma ales ca sa spun si altora despre Dragostea sa cea mare despre Golgota unde el a fost raspignit intre cer si pamant pentru noi toti ca prin ranile lui si prin jertfa lui noi sa avem trecere libera inaintea Domnului nostru .

Viata noastra pe acest pamant este limitata de aceia trebuie sa o traim in smerenie si in pocainta si ma rog ca Domnul sa ne ajute fiecaruia dintre noi sa o traim asa cum vrea el .
Chear invatasem o cantare interpretata de grupul Speranta , iar aceasta cantare are un refren adevarat si minunat : 'Viata aceasta-i  ca un vis  traieste-o dar cu folos Iar apoi in Paradis sa fi vesnic cu Cristos'  si aici am inteles mai bine de ce sa-mi traiesc viata la maxim alaturi de Regele meu Isus Htistos , daca mi-o traiesc cu folos intr-o buna zi voi primi astepta-ta cununa care el a promis-o ca ne-o va da tuturor celor care il urmam pe el .

Ma bucur ca ai citit aceste versuri scrise de mine si chear ma rog ca Domnul sa puna in inima ta dorul dupa  Vesnicie si Bucuria Duhului Sau cel Sfant sa locuiasca intodeauna in inima ta si in mintea ta si in casa ta..

Domnul Isus sa te binecuvanteze in veci Amin !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce inseamna Pastele pentru tine ? (2014)

Pacate mici si Pacate mari