Ai mare Valoare!


Poate ca de multe ori te-ai intrebat de ce a trimis Dumnezeu pe fiul sau pe acest pamant ca sa moara pentru noi ?
Dumnezeu iubeste atat de mult lumea incat a dat pe Fiul sau sa moara pentru mine si pentru tine
De ce? , Fiindca ai Mare Valoare in Ochi lui Dumnezeu el te iubeste si te asteapta cu bratele deschise sa vi la el
"Veniti la mine toti cei truditi si impovarati si eu va voi da odihna sufletelor voastre"
Daca si tu duci lipsa de aceasta odihna sufleteasca
azi ,si acum poti sa primesti aceasta odihna pe care ti-o ofera Hristos gratis si fara banii ,
tot cea ce trebuie sa faci este sa-l accepti in viata ta ca Domn si Mantuitor si el iti va schimba viata in toatalitate ;

Iti multumesc o Doamne Sfinte pentru ca ai ales sa mori pentru mine un pacatos , si caci lai
dat pe singurul tau fiu sa vina in lumea noastra si sa patimeasca pentru pacatele omeniri,
Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si ca ma iubesti chear daca eu adese ori gresesc pe calea ta Tu ma ierti tata milos , si de acceia iti spun caci Te iubesc si te voi iubi mereu pentru ca doar tu Isuse Cristoase imi esti un prieten adevarat si la bine si la rau si numai tu ma ajuti mereu ... Binecuvanteaza doamne prieteni mei si frati mei si surorile mele care te urmeaza pe tine si ajute-ne ca cu toti  constransi in lantul dragostei sa te slujim pe tine . Amin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce inseamna Pastele pentru tine ? (2014)

Pacate mici si Pacate mari