Ingrijorarile si necazurile

Ingrijorarile si necazurile vin cateodata asupra noastra cu un scop precis , unul dintre aceste scopuri ale lui Dumnezeu este de a ne pune la incercare credinta noastra dar noi trebuie sa ne incredem pe deplin in Dumnezeu si sa strigam catre el caci el apleaca urechea sa spre rugaciunile noastre precum spune si Psalmistul David (" Catre Domnul strig in strantorarea mea si el si-a aplecat ureschea spre mine si ma asculta").


Dar de multe ori ne intrebam de ce nu ne mai asculta Dumnezeu rugaciunile ?' chear si eu in diferitele dificultati ale vieti mi-am pus aceasta intrebare si am primit si un raspuns la aceasta intrebare...  Dumnezeu intarzie raspunsul la rugaciunile noastre pentru ca sa ne vada credinta si smerenia , ca sa vada el daca noi mai strigam catre el cu si mai mult foc si daca mai credem in el cu adevarat , ca rugaciunile noastre sa fie asculta-te trebuie sa traim o viata Sfanta si placuta inaintea Domnului  si smerenia si bunatatea sa fie zilnic in noi si cei din jurul nostru sa vada acest lucru caci noi traim cu Dumnezeu , nu traim cu lumea sau cu eul nostru.


Cand vezi ca vine incercarea , si te apasa ingrijorarea nu uita caci Domnul Isus a promis  "Caci cu nici un chip nu am sa te las , voi fi cu tine pana la sfarsitul zilelor tale" ; Chear de noi vom trece prim greutati , necazuri  sau ispite cu Isus vom iesi biruitori intodeauna!

Sa nu uiti niciodata dragul meu cititor Caci Domnul e de partea ta de mana el te va lua , orce necazuri vor veni doar cu Isus vei avea Izbavire

Inchei acest articol cu un gand  pentru fiecare dintre dumneavoastra :
Isus Cristos atat de mult ne-a iubit incat a murit pe o Cruce atarnat intre cer si pamant pentru tine si pentru mine , el doreste ca noi sa fim sinceri cu el si sa ii daruim in intregime viata noastra lui . Firea noastra pamanteasca sa o rastignim ca Isus sa-si faca lucrarea in vietile noastre.

Domnul Isus sa va intareasca cu puterea Duhului Sfant si Harul sau Divin sa fie peste voi toti in veci Amin!!!

Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41:10)

 

 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce inseamna Pastele pentru tine ? (2014)

Pacate mici si Pacate mari