Cantam si ne bucuram in aceasta zi ,de ce ?

Care este bucuria vietii mele? Si daca am gasit Bucuria aceasta ,este ea doar un sentiment de bine si atat? Ma bucur astazi ,pentru ca nu m-am trezit cu fata la perna ?
Intrebari de tot felul la care putem raspunde sau nu.
Am avut pret de cateva zile o imagine fantastica in minte(asta inainte de sarbatorile de aducere aminte ce tocmai sau incheiat), si in suflet si o sa va spun si voua astazi. Nu imi apartine ,a fost prezentata de pastorul Joseph Prince.
In acea vinere memeorabila in istoria lumii ,vedem tabloul acesta . La ora la care Domnul Isus a fost legat de Cruce si si-a inceput drumul pe Via Dolorosa ,preotii au legat mielul ce trebuia jertfit si era dus pe o alee in interiorul templului pana la locul de jertfire . Toata aceasta actiune ce se desfasura in templu ,fiecare moment al jertfei era anuntat prin sunetul sofarelor care se auzeau in tot Ierusalimul ca toti oamenii sa stie si sa se pregateasca.
Domnul Isus pe un drum,mielul- legea pe alt drum.
Cand a fost ridicata Crucea exact la ora acea in templu, mielul era ajuns la stalpul de jertfire si legat de el,din nou se suna din sofare de rasuna Ierusalimul ,in fata orasului ....dealul capatanii...hmm ce imagine,ce sunete printre strigatele la moarte si lacrimi... sunau sofarele din templu .
La ora cand e comsemnat strigatul Domnul Isus ca..." s-a sfarsit" ,in templu preotul intindea mainile in fata oamenilor prezenti in templu ,si spunea "s-a sfarsit" ,savarsind jertfa mielului.
Din nou suna sofarele,de se zguduie orasul dar ce sa vezi ...se cutremura cu adevarat pamantul ,se face intuneric,o noapte fara stele ,fara luna in miezul zilei,peste tot pamantul.
Acest intuneric este mentionat la data respectiva si de istoricii chinezi,asadar cred ca tot pamantul a fost in intuneric cand a murit Domnul Isus pe Cruce.
Un tablou memorabil,pentru mine, fiecare moment important al crucificarii Domnulul Isus ,a fost in perfecta corelare cu jertfa din templu,cat de mult m-a iubit,s-a dat ca o jertfa perfecta,chiar si prin ultimele cuvinte pe care le-a rostit.
"S-a sfarsit"!
Legea a fost biruita,condamnarea,moartea sunt de domeniul trecutului sunt asadar liber sa ma bucur,El este bucuria mea ,a implinit totul pentru mine,eu nu puteam sa fac nimic ca sa il am pe Dumnezeu in mine dar El m-a salvat si acum sunt neprihanit ,locuieste in mine pentru ca sunt o noua creatie.
Bucura-te suflete caci Domnul tau vine astazi la tine!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pacate mici si Pacate mari

Mos Craciun impostorul cel mare...