Slujitorii de mana a-doua .



“Slujiti Domnului cu bucurie veniti cu veselie inaintea lui”
                                                                                                                Psalmul 100:2.

Toti crestini din ziua de azi sunt atat de bucurosi cand cineva ii lauda sau ii vorbeste de bine dar cand unele pareri contradictori sunt indreptate inspre ei si poate sunt de folos daca le-ar asculta face un pas inapoi Ignora acele pareri si apoi Iignora si persoana care I le-a adresat.
‘Slujitorii de mana a-doua’ sunt acei slujitori care le place sa faca orce numai sa fie aplaudati de multime, sau daca nu sunt aplaudati o fac ei singuri sa se simta bine… Dar adese ori suntem asa de preocupati ca totul sa fie perfect sa nu intervina nimeni in slijirea noastre incat uitam pentru cine facem toate astea pentru Dumnezeu , care El ramane trist pentru ca vede ca toata truda noastra este in zadar fara folos. Am avut ocazia si Domnul ma ajutat sa slujesc prin multe Biserici , si am ramas impresionat cum Dumnezeu se folosea de mine chear eu de mine am ramas impresionat si Dumnezeu ma ales sa ii slujesc lui cu devotement si dintr-o inima curate si sincera. Dar in unele Biserici am intalnit frati si surori care nu fac pentru Domnul cea ce fac ci pentru ei insasi sau cu un scop anume si  eu care crede-am ca sunt niste oameni Duhnovicesti am realizat si Domnul mi-a deschis ochii caci sunt doar Slujitori de mana a-doua.
Am fost intr-o Biserica in judetul Arad in anul 2013 , si acolo intr-o incapere mica niste oameni plini de zel si dragoste ne-au intampinat cu bucurie la ei in mica lor bisericuta am inceput sa instalam instrumentele cu care aveam sa cantam , si asa a lucrat cel rau incat a vrut sa faca ca noi sa nu ne putem manifesta acolo bucuria impreuna cu frati. Dupa ce a inceput programul dupa 25 de minute s-a luat curentul si am ramas in bezna , vine un frate batran si aduce o lampa si am avut un pic de lumina acolo , supa canteva minute vine curentul si din nou incepem sa laudam pe Domnul , dupa ce termin de cantat a doua cantare din nou ramanem fara curent electric si din nou se aprinde lampa acea frumoasa si veche dupa cateva secunde vine un baiat si spune catre fratele conducator sa mearga pana afara si am iesit si eu dupa fratele afara sa vad ce se intampla de acel baiat a venit speriat si ia spus sa iasa afara , ajungand afara vedem cu un frate se chinuia la tabloul de curent sa faca ceva si merge fratele conducator acolo sa vada ce cauta omul Acela acolo la care eu curios de ce se intampla merg si eu  sa vad poate rezolvam sa vina curentul , si fratele ala se chinuia cu niste fire acolo , cand  ne vede imiediat a scapat patentul din mana si a zis eu doar incercam sa repar  cand colo el a taiat un fir de acolo de la tabloul de electricitate al biserici. Fratele conducator frustrate a inceput sa-l muster zicand mai omule cum poti sa iti bati joc de noi in halul asta si apoi te mai numesti si pocait,,, la care omul acel se tot uita in pamant nu stia ce sa zica, asa dar mam dus imiediat inauntru si am inceput sa cant impreuna cu toti o cantare cunoscuta , si a rasunat toata incaperea de vocile duioase a fratilor si a surorilor , dupa 20 de minute fratele conducatori intra inauntru si spre bucuria mea si a celorlalti a reusit cumva sa repare cea ce a stricat acel “frate” , iar noi am continuat sa ne bucuram in prezenta Domnului si in prezenta Duhului Sfant in continuare cateva ore bune… La sfarsit am aflat ca acel frate a fost invidious pentru ca a vazut ca nimeni nu la apreciat inainte ca sa inceapa serviciul a cantat si sa dat in spectacol ma spus fratele conducatori dupa terminarea programului minunat , chear daca am stat la intuneric am cantat si ne-am bucurat.
Deci dragi cititori si dragi slujitori cei care slijiti in Biserica , fiti cu bagare de seama ce jertfa aduce-ti Domnului , si cum va inchinati in Biserica pentru ca mandria intodeauna va duce inaintea caderi   si cei ce se smeresc Dumnezeu intr-o buna zi o sa ii Inalte , iar cei ce se inalta singuri vor fi coborati si facuti de rusine inaintea oamenilor! Dar ferice va fi de cei care vor fi apreciaci nu de oameni sau de un oameni  cu rang inalt ci de Fiul lui Dumnezeu ‘Isus Hristos’

Domnul sa ne ajute pe toti sa traim langa crucea lui zi de zi si smerenia sa fie pe primul loc in viata noastra. Dumnezeu sa ne ajute la aceasta . `AMIN~

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce inseamna Pastele pentru tine ? (2014)

Pacate mici si Pacate mari